Podnikání

I na detailech záleží, aneb balíček vás odliší od konkurence

Stále více lidí nakupuje skrze e-shopy a s tím souvisí i fakt, že konkurence v této oblasti rok od roku narůstá. I vy provozujete internetový obchod a nabízíte zákazníkům své zboží skrze online prostředí? V tom případě víte, že mnohdy není vůbec snadné se prosadit. Je potřeba neustále pracovat a zlepšovat se, ať už nabízet originální zboží nebo zvyšovat úroveň služeb souvisejících s jejich prodejem.

I na takových detailech, jako je způsob balení zboží, záleží. A proč? Zamysleli jste se někdy nad tím, zda je vámi zabalené zboží dostačující? A že vám může poskytnout i určitou konkurenční výhodu?

Dbejte na důkladné zabalení

Je více, než jasné, jak je dnes důležité důkladné zabalení produktů. Aby se zásilka dostala ke koncovému uživateli zcela neporušená, není vždy úplnou jistotou. Někteří pracovníci dopravních společností se snad již naučili zacházet s balíčky opatrně, nicméně přece jen se tak někdy nestává a zboží bývá doručeno poškozené. A nespokojenost zákazníka je tu tam. Je více, než jasné, že kvalitní obalový materiál je pro váš byznys nepostradatelnou nutností. Pořiďte pevné, vícevrstvé papírové krabice a zásobte se také dostatečným množstvím výplně. K dostání jsou polystyrenová tělíska, vzduchové polštářky, kartonová střiž apod., jimiž lze krásně fixovat zboží. Hodit se vám budou bezpochyby lepící pásky různých šířek, kterými krabice dokonale slepíte.

Buďte opravdu důkladní a při balení tímto materiálem raději nešetřete. V důsledku vám totiž může větší množství obalu ušetřit ne malé finanční prostředky spojené s případnou reklamací zboží. Navíc, žádný zákazník nebude nadšen, pokud mu zásilka přijde v nepořádku a od příštího nákupu jej to může odradit. Ačkoliv to nemusí být vaše chyba, ale pochybení ze strany dopravy, odpovědnost přebíráte vy.

Rozdávejte ještě více radosti

Přemýšleli jste navíc i nad tím, že právě vámi zabalené zboží vás může odlišit od konkurence? Do balíčku lze kromě objednaných produktů vložit i něco navíc, např. nějaký katalog, letáček s výhodnou nabídkou, kupón se slevou na příští nákup, vzorky zdarma, anebo třeba malý dárek. Jakákoliv přidaná hodnota vždy potěší. I třeba jen příjemné poděkování za nákup. Rozhoduje i způsob a styl zabalení. V běžné praxi funguje, že lidé kladně reagují na věci rozdílné, výstřední, vtipné, zkrátka netradiční. Originální a krásné balení se jim zaryje do paměti. Staňte se i vy těmi, co umí mile překvapit.

Potištěná lepící páska je výhodou

Víte, jak efektivně využít lepící pásky? Právě tento prvek je nejen praktický, ale může mít i sdělovací a reklamní funkci. Vyzkoušejte potištěné lepící pásky a informujte své zákazníky originálním textem. Takto zcela odlišíte jinak monotónní béžové krabice konkurence od těch vašich. Na lepicí pásku je možné potisknout jakýkoliv obrázek, logo nebo slogan vaší společnosti a samozřejmě i text. Takto lze případně připomenout i dopravcům důležité informace spojené s přepravou, např. uvedením nápisu: POZOR, KŘEHKÉ! Fantazii se meze nekladou.

Lepící páska a balíček obecně představují relativně levné řešení, jak širokou veřejnost a své klienty informovat o vašich produktech a službách. A právě takové maličkosti je mohou naklonit na vaši stranu a poskytnou vám konkurenční výhodu.

Be Sociable, Share!