V dnešní době již není třeba zdůrazňovat, že efektivní reklama stojí za úspěchem každého obchodníka. I sebekvalitnější výrobek potřebuje dobrou propagaci, aby se co nejvíce dostal do podvědomí potencionálních zákazníků. Ukažte produkt vždy v tom nejlepším světle, a to opravdu doslova. Základem je upoutat pozornost. Jak? Jednoduše pomocí následujících reklamních formátů.
Jak upozornit zvenčí?
Jestliže vlastníte kamenou prodejnu či výrobnu, začít byste měli u venkovních prostor. Jinak vás zákazníci ani nemusí nalézt. Snadné řešení nabízí kvalitní světelná reklama, která je patrná i ve zhoršených viditelných podmínkách. Výroba světelné reklamy probíhá od návrhu až po výrobu ve spolupráci s klientem, který může přesně definovat požadavky na vzhled výsledného výrobku. Různé formy, tvary a barvy jsou samozřejmostí. Originálnějším zpracováním lze dosáhnout kýženého efektu. Takto zaručeně přilákáte oči zákazníků a oni z vás v ideálním případě pohledy nespustí. Světelná reklama se hodí nejen k nasměrování klientů do vaší prodejny (výrobny), ale rovněž k šíření povědomí o vaší značce nebo produktu.
Jaký je ideální reklamní formát v interiéru?
V interiéru prodejen je vítané klientům nabídnout například informační letáky, vzorky produktů nebo ukázky prací. K tomu skvěle poslouží stojánky různých tvarů. Plexi stojánky jsou ideálním řešením pro prezentaci, protože svým zpracováním umožňují docílit rozmanitých tvarů. Materiál se velmi dobře zpracovává a prakticky neklade omezení, co se kreativity týče. Zboží umístěné v tomto originálním propagačním formátu se prodává téměř samo. Může se jednat o zpestření vašich obchodních prostor, umožňující krásné doplnění vkusnými designovými prvky. Plexi umožňuje různorodé barevné zpracované, včetně povrchových úprav od lesklého, přes matný až po různé strukturované povrchy. Pomocí fréz a tepelných úprav jej lze připravit do velmi zajímavých tvarů.
Nový způsob propagace
Poslední, a v současné době i poměrně novou formou reklamy, je umístění autonomních prodejních stánků v obchodních centrech. Nejedná se o novinku, co se stánku týče jako takovou, ale především o podobu zpracování. Výroba tzv. shop in shop stánků musí začít grafickým návrhem architekta, který se vždy pokusí o přesné dodržení klientových požadavků. Moderně a designově zpracovaný stánek přiláká i v obrovském prostoru obchodního centra zraky nakupujících a obchodník má jedinečnou příležitost oslovit velké množství klientů.
Takovýto stojánek si můžete nechat zhotovit u firmy MarkSimon www.marksimon.cz/vyroba-shop-in-shop/.